Lovin you could be a crime

Tänkte ju plugga idag, men det blev knappt någon pluggning alls. Läste någon sida ur historiaboken, men tröttnade för jag kunde verkligen inte koncentrera mig på vad det stog. Får göra klart allt plugg imorgon istället. Blir alltid att jag skjuter upp allt till sista dagen haha!


Jag och finaste Agnes i somras, shit vad jag saknar sommarlovet! Svårt att komma in i alla rutiner med skolan och plugg när man kunnat ta det lugnt hela sommaren! Fast det har ändå varit kul att börja skolan och träffa massa nya människor, min klass är ju grym och jag tror vi har roliga tre år framför oss!

Här kommer dagens låt



Kommentarer
Postat av: isabella

Nu är vinnare dragen!

Blev det inte du så kan du anmäla dig nästa helg då jag kör med en ny :)

2011-09-04 @ 09:14:08
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0