Lilla Millan

Var ju i stallet idag, jag red ut på Millan tillsammans med Emilia och Jazzi. Det var ett tag sedan jag red Millan nu, egentligen är jag alldeles för stor för henne för hon är bara en liten b-ponny. Men de funkar för jag väger inte så jättemycket. Millan har jag ridit fram och tillbaka i flera år, jag var den som började på hennes inridning när hon var 3, jag red henne på hennes första hopptävling, första dressyrtävling, första uteritt osv.

Efter jag ridit så höll jag på ett tag med Kattegatt, satte på henne träns för andra gången i hennes liv. Det gick mycket bättre med det den här gången än förra, hon höll sig lugn och tuggade inte så mycket på bettet. Jag gick omkring i paddocken med tränset ett tag.


Ganska gammal bild på mig och Millan (sen i våras)


Kommentarer
Postat av: GlitterCat

Hästar är helt underbara <3 cool blogg förresten <3

2011-09-25 @ 23:17:17
URL: http://glitterheartz.blogg.se/
Postat av: eila

Såg när emilia red henne för sigrid, hon har blivit jätte fin ju :D

2011-09-27 @ 21:41:19
URL: http://eilasdrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0