helt klart misslyckat skolfoto, som vanligt!!

hahhah skolfoto idag ju, fyfan, hemskt hahah nästan satt man kan skratta åt de!
Fick se en liten stund på en förminskad bild av vårat klassfoto, men de jag såg var inte så snyggt haha!

Varför blir man alltid så jävla ful på skolfoton, seriöst så har jag aldrig blivit nöjd med något men det idag var nog ändå värst. aja that´s life, jag lyckades iallafall göra så att mitt gips inte syntes, bad om att få stå upp längst bak så att den handen var bakom.

Nu ska jag försöka hitta på något att skriva om sen ska jag sätta igång med att skriva en krönika, inte de roligaste men jag måste ju.. ;)


Bild från tidigt i somras, inte så fint väder, ungefär som ute just nu.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-05 @ 21:14:30
Postat av: Julia

fin blogg ni har :)

2011-09-08 @ 12:01:33
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0