Godnatt

Kom precis ur duschen, ska renskriva en idrottsreflektion nu sen tänkte jag försöka sova.

Var hos Kattegatt idag, gick super! Jag hängde på henne idag och från höger sida var hon jättelugn, men på vänster sida blev hon väldigt uppstressad, men det var ändå första gången någon hängde på henne så jag hade inte så höga krav! Jag gick runt i paddocken med henne sen, med sadeln på. Gick igenom vattenpölar, över en presänging och över bommar och hon klarade allt även fast hon tyckte det var lite läskigt ibland.

Hade med mig kameran och tänkte knäppa lite kort, men när jag kom dit märkte jag ju såklart att batteriet var slut... Så typiskt!

Får duga med en väldigt gammal bild, tror det var bara någon dag efter hon föddes, lillsötan då!



Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: tack så mkt :)

vad ska du göra idag då :)?

2011-09-14 @ 01:20:07
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

sv: tack! :D

nej va söt!

2011-09-14 @ 07:38:39
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0