Every day and every night, you're on my mind

Längesedan jag uppdaterade nu känner jag! Har haft fullt upp och varit jävligt trött, men nu är jag utvilad och tillbaka på bloggen igen!

Idag tänkte jag plugga lite, vill ju inte hamna efter i skolan det första jag gör på gymnasiet!
Det är fint väder idag, solen skiner! Synd att min dag kommer spenderas inne då...
Senare idag hoppas jag få med mig Agnes till barista i stan och sitta där och ta det lugnt och snacka.

Igår som Agnes skrev var ju Kenza och Andreas Wijk här i stan och filmade modelljakten. Hann aldrig träffa Kenza, men Andreas knäppte jag kort med! Charmig kille det där alltså haha. Jag har inte bilden än för den är på Madelenes kamera, lägger upp den så fort jag har den!

Denna härliga låt spelar jag just nu


Ni får ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0