Bilder från gårdagen

Har varit värdelös uppdatering från min sida senaste tiden, men jag har knappt varit hemma något.
Igår var det ju i alla fall ridning, Agnes var där och knäppte kort, det blev bara lite kort precis i slutet tack vare regnet, men jag lägger upp det som var värt att visas i alla fall.
När jag kom hem var jag helt genomblöt, seriöst det droppade från mig!!




Ja ni ser ju själva hur paddocken såg ut efter det regnat... När vi kom till stallet var det helt torrt sedan regnade det kanske i 30 min efter det såg paddocken ut så!


Hahah vi hade lite tråkigt innan lektionen började så vi knäppte lite bilder. Jag och Agnes

Jag & Agnes

Agnes och Hanna hahahahhah!

Jag, Agnes och Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0