Ångest!

ångesten man får när man är klar med en uppgift och ska skicka den till läraren.

När man får tillbaka uppfiften vill man ju inte vara missnöjd med betyget och känna faaaan varför gjorde jag inte så, eller om jag bara hade lagt ner ännu mer tid på de så hade jag fått ett högre betyg.

Nu är de precis så, ska skicka iväg min uppsats till läraren men de känns som att jag inte är klar, känns som att jag borde göra nåt mer men jag vet inte vad, gaah panik, vill inte om en halvtimme komma på att jag glömt att skriva något.

aja nu skickar jag de, pallar ändå inte mer ikväll. orka skolan..



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; tack snälla du! Halsduken är köpt på Ullared:D lust att följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-09-19 @ 20:12:48
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: angelica

sv; glitter :D

2011-09-19 @ 20:13:58
URL: http://angelicabask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0