3 favorithårprodukter

1. Redken Fresh Curls - Curl refiner

Älskar denna lockförstärkaren! Använder den nästan varje dag. Har testat flera olika liknande produkter, men den här är utan tvekan den bästa jag haft! Man tar i den i håret när det är handukstorkat och "klämmer" in det i håret, låter det självtorka och vips så är lockarna separerade och fina! Det funkar bara om man har naturliga lockar, det förstärker och gör ens egna lockar snyggare och mindre frissiga.

2. Agadir Argan Oil


Agadir Argan Oil är en olja som är nyttigt och bra för håret, det gör det fint och glansigt dessutom skyddar det mot värme och andra saker som kan slita på håret. Man kan både ta i det i blött och torrt hår, jag brukar ta i det i håret när det är blött efter jag duschat och sedan ofta i torrt hår på morgonen för att få bort morgonruffset haha! Det ska också minska kluvna toppar och vara bra för att hindra håret från att bli slitet. Brukde platta mitt hår varje dag förut, så det är jävligt slitet. Därför plattar jag det nästan aldrig längre, inte heller blåser det.

3. Kérastase Masquintense - Inpackning

En superbra inpackning som jag brukar använda ca 1 gång i veckan, håret blir mjukt och glansigt. Känns som att det gör det mindre slitet också, men inget kan ju egentligen sätta ihop kluvna toppar...
Det är i alla fall till för slitet hår, och jag tycker det funkar skitbra!



Bild där man ser mitt hår efter jag använt redken fresh curls och agadir argan oil:
(Mitt hår är fortfarande lite blött på den bilden)








Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

fin bild :)

2011-09-04 @ 13:28:30
URL: http://guevacci.se
Postat av: Minna

Hej! Vart köper man agadir i sverige? hittar det ingenstans men har köpt med hem från usa innan!

2011-12-29 @ 23:28:04
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0