So I can go until I blow up, eh, and I can drink until I throw up, eh

andra dagen på lovet, känns underbart. Igår letade jag min hund(!?) mest hela dagen, hahah han rymde för första gången någonsin och hittades av en familj tre kilometer härifrån, skithund! han var borta från klockan 1 till 6..

På kvällen tränade jag först ett dressyrpass för bästa pia på kottis, och efter de hade vi en riktigt rolig hopplektion på Alcama! :D


Nu har jag precis kapat tre avsnitt gossipgirl och ska nu byta om för att åka med stina till stallet för en uteritt!


arkivbild på alcama



Kommentarer
Postat av: amanda

två snygga tjejor med en snygg blogg! :D allt bra? :)

2011-11-03 @ 00:23:17
URL: http://amandaekeroth.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0