Show me all the things that i should have known

Satt riktigt fint med en tidig uppgång imorse för att på en lördag åka till skolan, eller? Nää.. Har inte alls mått särskilt bra idag, har varit illamående och inte haft någon aptit alls, inte likt mig.

I alla fall så blev det inte så jobbigt på skolan, det var ju öppet hus så alla lärare var upptagna så vi satt och fikade och tog det lite lugnt bara!

Efter skolan så gick jag ner på stan och köpte mig en mössa som jag har kollat på förut på cubus, kan lägga upp bild på hur den ser ut imorgon! Gud vad skönt det kommer bli med mössa, ni vet väl att 70% av kroppsvärmen försvinner genom huvudet? Kanske kan gå hela vintern i min skinnjacka nu när jag har mössa, hehe.


Bild från skolan idag!


Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Mössa och fodrade skor, nästintill det enda man behöver, haha:D Fast, fryser som attan utan vantar, fodrad vinterjacka och halsduk^^

2011-11-27 @ 00:21:56
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0