paranormal activity 3

kom precis hem, först drog vi till dollarstore för att köpa godis, att ta sig där ifrån var ju bara de ett äventyr! Sen efter ganska lång väntan i stan gick vi och såg paranormal activity 3.

Ganska konstig början, freja- "vänta vaaa... har filmen börjat??" haha man märkte typ inte att den började ens.
Ganska konstig handling, den är typ filmad i hemmet så man får följa deras liv där liksom.
Ganska konstigt slut för man fattade inte att den var slut förns eftertexterna kom, haha.

Grymtjäkla läskig, alla i biosalongen skrek så fort de hände nånting.
Jag lovar er att jag var hyfsat rädd då jag gick för att låsa upp dörren, kändes som att nån skulle hoppa fram hahaha, såå vi får väl se hur lätt jag har att somna inatt! :D
Tycker ni kära läsare borde se den iallafall!

Efter en grym kväll slänger jag mej i sängen och försöker få bort alla hemska bilder ur hjärnan med hjälp av ett  gossip girl avsnitt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0