På bussen

Har stressat hela dagen, det började bra med att jag försov mig! Vaknade vid den tiden jag hade tänk VARA i stallet så jag slängde mig upp, åt frukost och tog moppen till stallet.

Jag red ut på Millan med Emilia som red Jazzi, Jazzi var ganska tjurig under hela ridturen och höll på att stegra och greja, i slutet så stegrade hon jättehögt, vände sig i luften och fastnade med ena hoven i Millans tyglar och andra hoven slog i mitt lår! Både Millan och Jazzi fick panik och kastade sig åt sidan, tyglarna gick av, Emilia flög av och landade på rumpan och jag skrek hahah!
Det hela slutade med att vi fick gå hem med hästarna sista biten (typ en kilometer) Jag kommer få fetaste blåmärket på låret dessutom..

Efter stallet skyndade jag mig hem och hade en timme på mig att duscha, göra mig iordning och äta lite så jag sprang omkring hemma med panik, men jag hann precis med bussen och nu sitter jag påväg in till stan och ska möta Binaz för att sedan lite senare åka vidare till Matfors för att fira Linnea som fyllt år!

Har sämsta hårdagen på länge dessutom, hahah vilka problem man kan ha!

Aja ha det bra kära läsare
/Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0