Never In Time

Alltså jag fattar inte? Har varit sen till allt hela dagen!

Började med att jag missade bussen imorse, kom några minuter för sent till första lektionen.

Efter lunch skulle vi se på någon dansteater med skolan så jag och Binaz åkte ner till stan, åt på Mcdonalds och hade gott om tid, gick efter lång tid upp till teatern, gick först in i fel byggnad och när vi kom till rätt byggnad hade dom stängt dörrarna för vi var 1 min sen...

Vi bestämde oss då för att gå omkring på stan ett tag, vi gick till cubus och plockade ihop varsin urläcker outfit och testade!

Binaz outfit

Min outfit, ganska lik Binaz men det är för vi har exakt samma smak! Tycker vi fick till riktigt fräsiga outfis eller vad säger ni?? HEHEHE
Mammas kommentar när jag visade bilden: Oj du skulle lätt platsa på en särskola med dom kläderna!
Tack mammi, snällt sagt..

I alla fall
så hade vi så kul på stan så att vi helt glömde bort tiden så det slutade med att vi kom en halvtimme för sent till lektionen, ooups..

När vi slutade sprang jag allt vad jag kunde ner till bussen och jag var 2 min sen, men som tur var var bussen sen också så jag hann precis med den!!

Ja vad ska man säga? inte mycket jag kom i tid till idag, men har i alla fall haft en jättekul dag så jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: Bisse

Riktigt fina outfits :) <3

2011-11-10 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0