Just another monday

Så trött imorse, hade verkligen problem med att kliva upp, fixade mig och åt frukost på 10min, sprang ner till bussen på den isiga hala vägen, haft en kul dag med Binaz på skolan, åkte till dollarstore och köpte massa choklad och dricka, satte oss och tjockade i oss på lunchen. En helt vanlig måndag alltså!

Jag har lovat mig själv att somna tidigare på kvällarna, men det är ju så svårt! Det är alltid på kvällen man kommer på allt roligt man kan göra! Värdelöst..

Fina bilder från Agnes och hennes rumskompisars så kallade "hunk-rum" på skolan, någon hade satt upp lite andra bilder ovanpå dom hunkarna som egentligen satt där!
Men jag tycker själv de blev snyggare såhär, han på bilden längst ner är ju en riktig läckerbit!

/Freja


Kommentarer
Postat av: viveka. A

hahaha så sexig lakupipuu är ! <33333

2011-11-28 @ 21:29:04
URL: http://bnnpr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0