elftenovember

har precis ätit middag, thaimat ♥
innan de hade jag precis kommit hem från stallet, herregud vad de kan vända från vecka till vecka alltså! Förra veckan var jag ju vidrigt missnöjd efter hopplektionen men idag är jag på topphumör såhär efteråt! Provade en häst som jag ridit några gånger förut och varit nöjd med men aldrig riktigt fått som favorit,

hon är i hoppningen riktigt lik den ponny jag tävlade förut, pigg, laddad,het och galen! Fick till någar riktigt grymma språng vilket var kul efter som jag inte haft en bra känsla på länge.


Måste bara påpeka hur jäkla kallt det helt plötsligt har blivit, som om nån inte skulle märkt de haha!
För någon dag sedan åkte jag moppe på kvällen, visst de var kallt och mörkt men de gick ju, skulle jag ta den ur garaget nu skulle jag ju fan inte behöva starta den, skulle glida ända till kvissle!


Så mina språngmarsher till bussen på morgonen består numera av att istället glida på hälarna, hate that!


ni får en riktig bjudbild nu eftersom att jag inte har någon annan som passar in!


jag var iallafall dödsredo inför ett kallt stall!


Kommentarer
Postat av: emelieeriksson

fett fin du är! :-)

ookej, nej blir stallet för mig, jobba med alla hästarna! :-)

2011-11-11 @ 20:41:25
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/
Postat av: eemelie

yes, allt bra? :)

2011-11-11 @ 21:15:00
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0