Be there when no one is around

Just nu ligger jag i sängen och är ganska säker på att det står någon i mitt rum.. Vet att jag alltid inbillar mig saker efter skräckfilmer, men det gör det inte mindre läskigt! Aja får väl hoppas de är någon trevlig typ, inte nån äckelgubbe i alla fall! Kanske ska bjuda på godis?

Nu äre gossip girl-time i alla fall! Fan vad jag älskar den serien!

Idag har jag umgåtts med lite släkt från värmland bland annat min söta lilla kusin Celie, rätt så tråkigt att vi bor 60mil ifrån nästan hela våran släkt, blir ju inte att man träffar dom så ofta.

Nu ska jag sluta babbla och fortsätta med gossip girl puss på er!


Kommentarer
Postat av: amanda

varsegoda! :)



jodå det är bra själv? :)

2011-11-03 @ 23:13:35
URL: http://amandaekeroth.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0