stressad tjej?


randombild på min lilla hund


var efter skolan idag en sväng på dollarstore med freja, köpte lite grejer inför luciashowen på stallet, det kommer bli grymt!
Har alltså haft en mysig eftermiddag men nu är jag tillbaka i verkligheten, ska försöka memorera ett tal på 5 minuter så att jag nästan kan det utantill. Har nationellaprov imorgon och vi ska hålla ett tal om kärlek.

Som ni kanske fattade på det förra inlägget med papegojan så är jag fortfarande inte frisk, idag har jag ändå mått bättre än på länge så jag hoppas att det är påväg att vända!

Jag vet inte riktigt vad de är jag har men jag kan hoppas att allt bara beror på stress och ingenting allvarligare!

Jag och freja har kommit fram till att vi ska ta det chill och sluta stressa över saker, från och med nu finns det inga måsten utan de finns bara saker vi borde göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0