känner att min bloggning inte är på topp...

men de är kul att se att min kära bloggpartner och ni läsare är aktiva iallafall!! :D

Har oerhört mycket at göra, de är uppsatser som ska skrivas, klänningen ska fixas, kvällen ska planeras och har dessutom delar av släkten här i sundsvall så jag vill spendera lite tid med dom också.

Nu ska jag snart iväg till curlinghallen med våra grannar, de är något som har blivit en tradition eftersom dem vi brukar spendera nyår med tävlar i curling. Känner hur man riktigt utvecklas i sporten då man kör de en gång om år hahaha, eller inte, men roligt brukar de vara iallafall :D

Ikväll ska jag först på middag, sen drar jag vidare in till stan med frida och möter upp massa folk och därifrån är kvällen ännu oplanerad!

Känner på mig att de kommer bli riktigt jävla kul, så nu är de bara att tagga!!


 
Kanske senare hinner slänga upp ett inlägg till med kvällens outfit men annars får ni vänta och se imorgon.

Vill iallafall önska er alla ett riktigt gott nytt år och ha jäkligt roligt ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0