Jawbone Jambox

Håller på att leta iPhone-högtalare, fick i julklapp att välja ut ett par jag vill ha, så jag vill ju hitta några bra!
Dom kraven jag har är att den ska vara bärbar, alltså att man kan ta med den ut till t.ex. stranden utan att behöva några sladdar osv. Dessutom vill jag att den ska vara liten, enkel att ta med, men fortfarande såklart bra ljud!


Det är jättesvårt att hitta några som uppfyller alla krav eftersom ju mindre dom är desto sämre låter dom..
Har i alla fall hittat dom här högtalarna som verkar skitbra! Småa, batteridrivna och används med telefonen via bluetooth! Behöver bara åka någonstans där dom säljs för att lyssna på ljudkvalliten själv. Tror dom finns på applebutiken.
Någon som vet något om dom? Dom heter i alla fall Jawbone Jambox och kostar 1790kr.
image description

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D

Gillar er design på bloggen.

2011-12-25 @ 20:36:54
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0