It's almost like you had it planned

Dagens matteprov gick över förväntan, kändes faktiskt ganska bra! Får hoppas på att den känslan stämmer då, vilket den i för sig inte brukar göra så ofta..
Slutade vid kvart över 1 idag men satt kvar med Binaz till halv 5 för jag skulle ha utvecklingssamtal, kändes som typ en halvtimme även fast det var över 3 timmar, tiden går ju fort när man har roligt! Det har jag verkligen med min fina Binaz

Hon gick runt i skolan och knäppte bilder på min mobil, här får ni se vilka snygga random bilder hon knäppte, haha!





fresh...

Jag och Frengen gåendes genom korridoren!

Avslutar med en lite äldre bild på mig och min beauty!
(Fråga mig inte varför det blev sånt konstigt typsnitt plötsligt, det bara blev av sig själv och fattar inte hur jag får tillbaka det som det var)



Kommentarer
Postat av: BINAZ

har roligt med dig med min lilla hästfreja <3333

2011-12-20 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0