friday

idag på skolan hade vi först muntligt nationella i svenska, vi skulle alltså hålla ett tal i ca 4- 5 min. Gick över förväntan faktiskt, självklart låter de inte lika bra som då man håller de för sig själv hemma men alla andra vet ju inte hur de skulle låta så de är bara att le och se glad ut :D

Sen på eftermiddagen hade vi juldans med hela skolan , låter tråkigt och töntigt men fan vilket röjjjjj de blev haha, med liveband och allt ;)

Efter det stressade jag iväg till stallet i det här slaskvädret och red en av dom roligaste hopplektionerna på länge! Hade tänkt hitta på något riktigt roligt ikväll men hur kul är det i det här skitvädret liksom???

Så nuu efter att ha tryckt i mig en förjävla god kycklingrulle laddar jag upp med chips framför idol, och satsar på att bli helt frisk över helgen istället för att sjuka ner mig ute i regnet !




Kommentarer
Postat av: Finnåkfers största Hästblogg - Emelie

haft en bra dag? :)

2011-12-09 @ 23:12:37
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0