EL<3

Idag klockan halv 6 kom äntligen elen tillbaka, idag var alltså tredje dagen utan el. Man tänker inte på hur jobbigt livet blir utan el när den alltid finns där!

Vi har fått gå omkring med jackor inomhus, det har varit ca 10 grader inomhus, maten i kylskåpen fick vi ställa ut i frysboxar ute så att det inte skulle förstöras, vi har sprungit runt med ficklampor och värmeljus, igår duschade jag i kallt vatten det var inte speciellt skönt kan jag säga... Dessutom funkar ju inte tv, dator eller någonting och man kan inte ladda telefonen.
Nu är elen i alla fall tillbaka och jag hoppas att jag slipper uppleva så långt strömavbrott igen!

Idag var jag ju som sagt och gymmade med Binaz, efter det tjockade vi i oss mat och kakor på subway för att väga upp efter träningen liksom ;) Vi gick sen omkring på stan ett tag och satt och snackade massa strunt! Planer inför nyår bland annat, hoppas på bästa nyår någonsin!

När jag precis satt mig på bussen påväg hem så fick jag höra att det inte var någon hemma och att ingen kommer hem förrän 9, eftersom sista bussen från kvisslby redan gått så tog jag en promenad hem till Frida från kvissleby, stannade hos henne ett tag och såg på one tree hill och åt fruktsallad, mysigt!

Ja det var väl det jag hade att berätta, nu kommer i alla fall uppdateringen vara bättre eftersom strömmen är tillbaka!
Här får ni några efterblivna bilder på mig och Binaz som jag hittade i photobooth! Beautiful girls..




image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0