cccrazy

ja vad säger man, hästen min har sina dagar då han är lite billigare än andra dagar..

Hopptränade för inger med eila iförrgår, avbröt dock efter halva träningen då han var helt galen. Svårt att beskriva vad han gör men han drar iväg och gör några enorma bockar efter hindren, tyglar och allting tappas och de ända jag håller fast mig med är knäna.

Känns faktiskt lite farligt då han gör så eftersom att allt blir helt okontrollerat, jag skulle behöva bara rida på han framåt efter brallarna men det är ganska omöjligt.

Knashäst, så synd eftersom att jag vet att han kan, är han bara inte på det humöret så kan han hoppa hur bra som helst.

Vi köpte han som hopphäst men har nu fått börja om på ruta ett med han inom det, och för varje sak han gör blir man mer och mer osäker.


Igår när jag var och red var han däremot dunderfin och superlugn, det blev ett dressyrpass för pia.
Tror de är så att lilla kotten har enorma humörsvängningar!!? haha


Skulle ladda upp massa bilder men blogg.se vill inte sammarbeta med mej längre så de får bli en annan gång!


Kommentarer
Postat av: neli

hoppas ni får en fin tisdag tjejer=)

2011-12-20 @ 13:51:48
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0