Packning

Hallå! Sitter och laddar över bilder från kameran från idag när Agnes red Electra, hon får lägga upp dom hon tyckte blev bäst sen. Jag tyckte dom var jätteduktiga, och Electra såg riktigt fin ut.

Borde verkligen sätta igång med packningen, som Agnes skrev ska alla "samhällare" (klass A och B) på skvadern på ett läger imorgon, det börjar med skogsvandring och paddling, efter det ska vi tillbaka till skolan för att sedan spendera natten där, tror det kommer bli riktigt kul och det blir ett bra sätt att lära känna alla! Jag har laddat med massa godis och pastasallad så det ska nog bli bra haha! Förhoppningsvis så kommer jag knäppa massa kort imorgon och på torsdag, då kommer massa uppdatering med bilder.

Här får ni en bild på mig och Pinoccio (En av astas hästar) när jag red honom för någon vecka sedan.
Ska även göra ett tidsinställt inlägg med mer bilder från det ridpasset så att det inte blir allt för dålig uppdatering medans vi är borta!



Kram Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0