Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter ett grymt roligt dygn på skolan med nya klassen. Det har varit hur kul som helst, vi har gjort allt möjligt roligt. Själva vandringen var väl inte så kul, dessutom lyckades några i klassen och mentorerna gå vilse haha! Men sen paddlade vi kanot, vi skulle paddla runt en sjö och samla på oss olika kort så skulle man bilda en
så bra pokerhand som möjligt. Sjukt roligt, men ganska jobbigt att paddla.

När vi kom tillbaka till skolan så fick man göra typ vad man ville, jag och några andra gick till matlust och köpte godis och glass, sen spelade vi basket med massa andra. Jag, Linnea, Binaz och Emilia satt sen uppe i mitt och Linneas arbetsrum och dunkade musik och snackade massa skit. Är så glad att jag hamnade i samma klass som dom, dom är verkligen sjukt snälla och roliga allihopa.

Det kommer bilder sen om Linnea bara lägger upp dom på sin blogg.

Kram Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0