Boys don´t cry.

sitter och har "boys don´t cry" på hjärnan, inte konstigt efter att ha harit i Birsta och tittat på Ulrik Munther, så jävla söt haha!

Åkte alltså in till birsta efter skolan med Erri, Frida och Freja, sen kom också Anja. Vi gick runt lite där, och tittade sedan på ulrik innan vi for hem. Jag köpte ett enkelt randigt linne på rut m.fl., skulle även köpa jeansen men dom fanns inte i min storlek där heller..!


Ulrik!


Skolan idag var väl helt okej, vi har ju bara två lektioner, som är väldigt långa men vi har ju 2 timmars lunchrast också. Det tycker jag är väldigt bra då man lär sig mer på lektionerna än om dom vore typ 45 min.


soffhäng och choklad på morgonen innan vi börjar!

och vissa sitter i fönstret istället hahha!


dagens outfit, och även tröjan jag köpte igår!


Linne: vero moda
Jeans: Gina tricot

till de hade jag mina vita björn borg skor.

Imorgon eller senare ikväll kommer ett inlägg då freja visar senaste hattmodet hahahha!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Använd svarta strumpor om du nu ska posa utan skor!

2012-09-16 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0